HTML

Charlie naplója

Egy kutya naplója. Egy törpe pinscher mindennapjai Budán, a Mechwart ligetben.

Friss topikok

  • botanIQs: Kedves Sétálók! A csodálatos fa, amit lefényképeztetek, egy narancseper - vagy oszázsnarancs-fa. ... (2013.08.03. 15:25) Séta a Szigeten

Címkék

Október 3., hétfő

2011.10.02. 20:01 minidobermann

Jól tette a Papa, hogy tegnap ment el horgászni! Ugyan már hétfőn jelezték a meteorológusok, hogy ma, nyugat felől felhősödés várható. De azt nem mondta senki, hogy már kora reggel esni fog az eső, a Dunántúlon pedig sárga riasztás lesz. A reggeli séta még, úgy ahogy megjárta, de délben már esőkabátban mentem le pár percre, a térre. Az egyetlen pozitívum az volt, hogy a téren a szökőkút újra működött.

 

Én egy egyszerű kiskutya vagyok csak, így nem hinném, hogy nekem bárki el tudná magyarázni, hogy egy komplett, parki világítás hibáját hogyan tudta a gonosz ellenség úgy elrejteni, hogy hat napon át kellett keresni.

De menjünk tovább!

Délutánra elállt az eső, és így remekül tudtunk játszani a többiekkel.

A legjobb hír viszont az volt, hogy a tegnapelőtt talált kiskutyának – lehet, hogy Bambi lesz a neve – sikerült új gazdát találni. Megkapott minden oltást, féregtelenítés is volt.

Szóval átment szegény minden tortúrán, amin egy védtelen, kidobott kutyának át kell esnie.

Persze az elaltatáshoz képest ez maga a mennyország.

Ja! Az esti séta egyetlen érdekes eseménye az volt, hogy a park bejárata mellett álló két, szemetes konténer mellett egy pár mankót találtunk. Az ilyesmi általában nem ritka jelenség egy olyan búcsújáróhelyen, mint mondjuk Lourdes, vagy esetleg Máriagyűd. de a Mechwart tér nem tartozik ezek közé. Lehet, hogy ennek ellenére értesíteni kellene valakit Pápán?

Sajnos, sötét volt már, így nem tudtuk lefényképezni, de elhatároztuk, hogy ha holnap reggel még ott lesznek, lefényképezi őket.

Nem hittem a szememnek, de még másnap délben is oda voltak támasztva a falnak.

Bár meglehet, hogy épp az a bácsi jön értük, aki a lépcsőn ballag lefelé.

 

Visszatérve az esőre: nemcsak mi, kutyák, szenvedünk ettől az – augusztusban jött – októberi időjárástól. Láttam a tévében – szoktam nézni a tévét, ha van benne valami érdekes (az időjárás-jelentés feltétlenül az!) – hogy a Balatonon nyaralók szenvednek. De szenvednek azok is, akik a nyaralókból élnének. Szomorú ez, hisz mindenki rosszul jár.

Én – ezt azért lekopogom – nagyon jól jártam az idei nyaralással, amely életem első nyaralása volt, mivel szeptember 9-én születtem.

De erről a nyaralásról, amely egy igazi retró-buli volt a Club-Aligában, majd egy másik fejezetben számolok be.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pinschernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr963272692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása