HTML

Charlie naplója

Egy kutya naplója. Egy törpe pinscher mindennapjai Budán, a Mechwart ligetben.

Friss topikok

  • botanIQs: Kedves Sétálók! A csodálatos fa, amit lefényképeztetek, egy narancseper - vagy oszázsnarancs-fa. ... (2013.08.03. 15:25) Séta a Szigeten

Címkék

Szülinap

2011.10.22. 15:46 minidobermann

 

(Szeptember 9. péntek.)

 Ma lettem 1 éves.

Ami egy kutyánál 14 éves kort jelent, ha emberre vetítjük. Általában úgy számoljuk, hogy ami a kutyáknál 1 év, az az embereknél 7. De az első évet duplán számítjuk. (Mint a vasutasoknál a tengelyen töltött éveket.)

Egy kiskutya ugyanis 1 éves korára már ivarérett. És ahogy a természeti népeknél ilyenkor megtörténik a beavatás, felnőttnek számít a kiskutya is.

Sajnos az ünneplést el kellett halasztani, mert az egész család össze akart jönni erre a nagy alkalomra. Így azután vasárnapra készült el az ünnepi ebéd, meg az én tortám.

Persze ne dobostortára tessék gondolni, mert az egy kiskutyának csak szenvedés. A vajkrémtől hasmenése lesz, a piskótától hízik, a tetején lévő cukormáz pedig árt a fogaknak.

Az én tortám tehát egy igazi kutyatorta volt.

Csirkenyakból készült – némi csirkemell-filé és sárgarépa is bele lett főzve. A sok csonttól a lé egy teáscsészében összeállt kocsonyának. A végén, amikor a tálkámra ki lett borítva –Nagybudapesti Horgászok Egyesülete 1947-1987 (hurrá!) – nagyon jól mutatott a sárgarépával, főtt csirkemellel töltött, aszpikos torta.

 

 

Pláne egy masnival átkötött gyertyával a tetején.

A többiek pezsgőt is ittak, de abból én nem kaptam egy kortyot sem.

Pedig szeretem!

Nem hiszik? Pedig így van!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hallgassák csak meg ezt a dalt!

https://www.youtube.com/watch?v=W6RsMCnSxZA

Metró együttes. Abból az időből, amikor még jobb volt állítólag a levegő és az ökröknek nagyobb volt a feje.

De visszatérve a tortámra, akkora volt, hogy egy álló helyemben meg sem tudtam enni az egészet. Így nézett ki, tessék megtekinteni! Csak beleenni nem szabad, mert az enyém!!Így azután este, amikor véget ért a játék, a déli maradékot az arcomba toltam. Nem maradt egy falat sem. A recept egyébként annyira népszerű lett, hogy Bogyó is ilyen tortát kapott szülinapjára.

Így néztem ki egyébként aznap este, két rohangászás között:

A Summer gazdája fényképezett le mobillal.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pinschernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr413322076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása