HTML

Charlie naplója

Egy kutya naplója. Egy törpe pinscher mindennapjai Budán, a Mechwart ligetben.

Friss topikok

  • botanIQs: Kedves Sétálók! A csodálatos fa, amit lefényképeztetek, egy narancseper - vagy oszázsnarancs-fa. ... (2013.08.03. 15:25) Séta a Szigeten

Címkék

A nagy zabálás

2012.02.02. 02:06 minidobermann



Hát, most mit mondjak? Szerintem semmi rosszat nem tettem.
Rosszat meg pláne nem ettem.
Mindössze annyi történt, hogy szerintem én még növésben vagyok. Tessék, itt van erről egy kép is:



Látszik?
Ez itt mellettem Pöröly, egy növendék staffordshire terrier. Ő is növésben van, én meg igyekszem utána.
Ehhez kapóra jött, hogy találtam az ebédlőasztalon egy tál majonézes burgonyasalátát. Jó sok hagymával, mert úgy az igazi. A majonéz pedig igazán tápláló, fogyókúrázók ide se nézzenek. Illetve most már nézhetnek, mert azt a közepes méretű jénai tálat, amelyben az oreganóval és fehér borssal is ízesített burgonyasaláta átmenetileg tartózkodott, hamar fényesre nyaltam. Csak annyi időbe telt, amíg a Mama leszaladt a sarki közértbe.
De hogy az érdeklődők ne maradjanak teljesen étel nélkül, itt van egy kép az egy héttel korábbi előételről.



 


Libamáj terrine.
Persze libamájat nem karácsony előtt egy héttel kell venni, amikor haterezbe fáj, hanem augusztus végén, amikor háromezer. Az ár a fele, az ízvilág pedig ugyanaz. Habár ebben az esetben nem nyilatkozhatom, mert egy falatot sem kaptam belőle.
De jól néz ki, nem?
Jaj! Megvan a vicc a csigakrémmel?
Vevő: tessék mondani, ez a krém valóban csigából készült?
Eladó: is.
Vevő: és még miből?
Eladó: sertésből. Fele-fele.
Vevő: hogyhogy?
Eladó: hát egy csiga, egy disznó.
Úgyhogy nagyon ne tessék ájuldozni a négy-ötezer forintos francia, belga meg egyéb libamáj pástétomok előtt! Mert az alapanyag túlnyomó része pár hete még röfögött.
Gyakran álmodom, hogy egy akkora tál husi van előttem, de akkora….
Ez a husi egy óriási duma! Laci bácsi, a séfek séfje. „Hintsük meg egy kis Vegetával a nyuszit!”
Szakácsolimpia, mi?
Faszénné röhögöm magam!
Na mindegy, ez csak egy kitérő volt. A nagy tál husinál tartottam!
Láttátok a nagy zabálást? Óriási film, meg kell nézni!
Itt van egy részlet belőle.

https://www.youtube.com/watch?v=wnHIcU_ghvw

Mondjuk én könnyedén tudnék választani a nő és a libacomb között.
De vissza a majonézes krumplisalátához! (Jó volt, ajánlom mindenkinek!)
Az volt a probléma, hogy a Mamáék órákon át arra vártak, hogy kihányjam. Na, de nem olyan családból származom én! Ami egyszer ott bement, az ugyanott már nem jöhet ki többé!
Azám, de nem akart kijönni másutt sem, és a Mamáék egyre idegesebbek lettek. Főképp, mert a szegény Chandlert is nemrég operálták, mert napokig nem volt széklete. Na de ő egy fél labdát nyelt le, nem egy tál krumplisalátát.
Ha már labda: neki is van egy híres névrokona. Egy Chandler játszik a New York Knicks csapatában. NBA, ha valakinek nem esett volna le.
Így engem másnap bepakoltak a kocsiba, felvittek az orvoshoz a Batthyány utcába, és ott feltettek a műtőasztalra. Az orvos pedig a fonendoszkópjával hallgatta a beleimet.



De szerinte minden rendben volt.
Később kiderült, hogy nagyon is: két napig majonézes krumplit kakáltam.

Na, de szenteljük itt, a fejezet végén pár szót a Papa betegségére is!
Az történt, hogy májustól kezdve, havonta ezerrel emelkedett a fehérvérsejtek száma a laboreredményeknél. Tizenháromezerig még nem volt feltűnő, de tizenhétnél el kellett menni szakorvoshoz.



Hát, igen. Ez itt a rákosztály.
Nem olyan súlyos a helyzet, mint Szolzsnyicinnél, de higgyétek el, nincs aki örülne, amikor kiderül, hogy leukémiája van. Ilyenkor az embertől hetente vért vesznek - egyszer csontvelőt is, hogy biztosak legyenek a dolgukban - hogy ellenőrizhesse az orvos, csökkent-e a gyógyszerek hatására a fehérvérsejt állomány.



Aki olvassa ezt a naplót, drukkoljon a Papának, hogy meggyógyuljon!
Amire egyébként nagyon jó esélye van.
Köszi!
És olvassátok a naplómat, mert az azt jelenti, hogy minden rendben van!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pinschernaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr904048127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása